Holiday di Pulau Perhentian dan Pulau Redang

Last 2 weeks aku ngan senior² part 06 g holidae kt Terengganu. Tempat sasaran ialah Pulau Perhentian ngn Redang. Berbekalkn prasaan bkobar² n kerakusan y melampau aku pn smpae kt pulau Perhentian. Ktorg stay 3 ari 2 mlm. Xlarat nk snorkeling..ade kt 10 kali. Abis tbakar sume terutama aku. Hha!! .Ingin dirakamkn ucapan terima kaseh kpd cnior² y sudi mjemput aku join diorg n lecturer² y byk mbantu merealisasikn project ne. Karena kalian aku bjaya mjejakkn kaki ke pulau² indah ne. Kpd korg y membacaa..aku lampirkn bhn bukti sbg pembakar line korg sume. Amek ne. Hha!!

Pulau Perhentian

Pulau Redang

Aku n Bobby

Meredah ombak

Senamrobik versi aku. Hha!!

Pasukan penyelamat

Orang laut

Rombongan panggilan pulau!

2 comments:

  1. romantik nye ko ngan bob!!! sejak bila tukar nama bobby nieh

    ReplyDelete
  2. hha!! sweet couple kot.
    2 nick bru die.
    bru comey sket.
    hha!!

    ReplyDelete